Ga direct naar de content

Functioneel Beheerder Publiekszaken

Gemeente Heemstede

Solliciteer uiterlijk dinsdag 11 november
plaatsHeemstedelooptijd32 uursalaris3.489 - 4.998 vervaldatumNog 28 dagen

Ben jij een functioneel beheerder met oog voor procesoptimalisatie en slimme informatie-uitwisseling? Wil jij bijdragen aan een toekomstbestendige digitale dienstverlening? En lijkt het je interessant om voor twee gemeenten tegelijk te werken? Dan is dit jouw kans!

Functioneel Beheerder Publiekszaken

32 uur


Wat ga je doen als Functioneel Beheerder Publiekszaken?

Als functioneel beheerder binnen het team Functioneel Beheer en Services ben jij dé schakel tussen gebruikers, systemen en processen. Je werkt aan applicaties binnen Publiekszaken, waaronder Burgerzaken en de Makelaar, en zorgt dat deze optimaal functioneren.

Je taken zijn onder andere:

  • Dagelijks beheer van applicaties en het signaleren en oplossen van verstoringen;
  • Testen van nieuwe versies en bewaken van gegevensbeveiliging en autorisatiebeheer;
  • Beheren van gegevensstromen en koppelingen met landelijke voorzieningen;
  • Adviseren over systeeminrichting en procesoptimalisatie;
  • Ondersteunen, trainen en informeren van gebruikers(groepen);
  • Opstellen van gebruikersdocumentatie en organiseren van kennisoverdracht;
  • Organiseren van inspiratiesessies en ophalen van gebruikerswensen;
  • Meewerken aan digitaliseringsprojecten binnen de gemeente.

Hoe ziet het team Services en Beheer eruit?

Je komt te werken binnen de afdeling Informatievoorziening, waar zo'n 32 collega’s verdeeld in twee teams werken aan thema’s als digitale dienstverleing, data gedreven werken, informatiebeveiliging & privacy, kunstmatige intelligentie & robotisering, duurzame toegankelijkheid, cloud-transitie en innovatie. Jouw team Services en Beheer van 17 collega’s bestaat uit gedreven specialisten met hart voor publieke dienstverlening en digitale vooruitgang. Hoewel je focus ligt op Publiekszaken, werk je in een multidisciplinair team, van 12 functioneel beheerders, waarin je ook kunt bijdragen aan het beheer van andere applicaties.

Waarom werken bij Bloemendaal en Heemstede?

Samen met 450 collega’s werken wij aan een fijne leefomgeving voor onze inwoners. Bij ons krijg je de kans om aan digitale innovaties te werken die een positieve invloed hebben op de digitale dienstverlening van de gemeente en daarmee de maatschappij.

We kennen brede functies met veel zelfstandigheid en vrijheid. Werken bij Bloemendaal en Heemstede is werken binnen een gezellige en collegiale werkomgeving, waar iedereen elkaar kent. 

We investeren graag in jouw groei. Of het nu gaat om trainingen, workshops of doorstroommogelijkheden, jouw ontwikkeling staat centraal. Ook vinden wij een goede werk/privébalans belangrijk. Daarom bieden wij flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken. Kom jij werken bij onze gemeenten als Functioneel Beheerder Publiekszaken?

Wat zoeken wij?

Je bent klantgericht, spreekt de taal van gebruikers en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Je koppelt jouw natuurlijke nieuwsgierigheid aan het vermogen om problemen te analyseren en op te lossen. Je bent flexibel en werkt planmatig. Verder beschik je over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Kennis en ervaring van Burgerzaken applicaties is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 32 uur per week;
  • Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een salaris van maximaal € 4.998,- (functieschaal 9) bruto per maand o.b.v. 36 uur per week, afhankelijk van opleiding en ervaring;
  • Bovenop jouw salaris ontvang je een Individueel Keuze Budget van 17,05% (inclusief 8% vakantiegeld). Elke maand kan jij kiezen hoe je dit budget wilt inzetten. Wil je extra salaris ontvangen, of toch liever extra verlofdagen bij kopen?;
  • Andere extra’s, zoals een vitaliteitsbudget van € 185,- bruto per jaar, een tegemoetkoming in de ziektekosten van € 168,- bruto per jaar en korting op je maandelijkse premie;
  • Een werkgeversbijdrage van 70% in de opbouw van je pensioen via het ABP;
  • Aandacht voor jouw ontwikkeling met uitstekende studiefaciliteiten;
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken met flexibele werktijden. We zorgen voor een ingerichte thuiswerkplek naast een flexwerkplek op het gemeentehuis en een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
  • Betaald ouderschapsverlof (13 weken) naast het wettelijk betaald ouderschapsverlof. 

Meer weten?

Neem voor meer informatie contact op met Alex Torrado, Teammanager Services en Beheer (a.torrado@heemstede.nl of 06-15487006)

Wil je reageren?

Wat leuk! Met geschikte kandidaten gaan we direct in gesprek. Zodra we met een kandidaat overeenstemming hebben bereikt, sluiten we de vacature. Wacht dus niet lang met reageren. We kijken uit naar je reactie!

Locatie: Overveen / Heemstede

Wij gaan zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens.

Bekijk de privacyverklaring van Heemstede. / Bekijk de privacyverklaring Bloemendaal.

Delen:

Interesse?

* Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Meer informatie over deze vacature?

Neem contact op met Alex Torrado van Gemeente Heemstede